18/12

Sitter hemma och är sjuk, feber och förkyld som satan.. Det va väldigt länge sedan jag blev sjuk så att det va väl på tiden haha men skönt ändå att jag är sjuk nu innan jul och nyår iallafall :)
Imorgon är det julbord på skolan och sen är det torsdag och då åker jag hem till Stockholm!!
Har verkligen sett fram emot detta lov, tycker julen är riktigt mysigt och nyår brukar ju va riktigt kul! Förra året så firade jag jul och nyår i Thailand och det va varmt och mysigt och året innan det så firade jag också nyår i thailand tror jag det var haha så ja kankse är dags att jag umgås med lite nära och kära vänner nu! På nyår blir det middag och mingel hos min kompis Marlene och sedan efter vet jag inte vad det blir faktiskt men trevligt ska det bli iallafall!
Snart ska jag tvätta så det är dags för mig att börja plocka ihop lite granna!
Ha det så bra så länge!
Puss och Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0