Frädag!

 
Nu är det fräääädag IGEN!
Snön bara öser ner från himlarna, ska det aldrig ta stopp? Tror det är minst en meter ute nu faktiskt!
Inte nog med det så har jag pluggat matematik i ca en timme är helt chokad över mig själv, jag plugga matte? öööh okej va hände?
I helgen ska jag bara ta det lugnt och softa fett kankse städa lite och sådär ni vet, ikväll är det xfactor final och jag hoppas på att Awa vinner den lilla goa sötnosen! Skulle ju va skam om Benny eller Isak vann. AWA FOR PRESIDENT, right?
Sitter och väntar på att det ska bli middag så jag sedan kan gå iväg och handla lite till i helgen, vet inte riktigt vad jag ska handla men funderar på antingen lax eller köttfärs i dont know what det blir.
 
 
 
Ha en trevlig helg vänner och släktingar så hörs vi!
Puss å Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0