1. Lite om mig själv

Som sagt så heter jag Emma Malmberg och är 19 år, och det kankse dom flesta som läser min blogg redan vet.
Pluggar just nu på Bollnäs Folkhögskola där jag också bor, såå jaa jag är just nu en småstadstjej haha, från storstadstjej till en liten plutt.
Har även ADHD och tar medicin för det och jag känner verkligen skillnad på när jag tar och inte tar medicinen.. Men det gör ju inte mig till en annan person utan mitt humör blir mer stabilt! Innan var mitt humör som en bergodalbana som gick upp och ner hit och dit jaa ni fattar!
Jag vill gå barnskötarutbildning efter jag pluggat här i bollnäs.
 
Har inte så mycket mer att berätta, detta ämne var inte så kul att skriva om så jag hoppas på att nästa blir roligare :)
 
Puss på er!
 


Kommentarer
Freddie Molinsky

Jättebra skrivet Emma. Kämpa på med de målsättningar du har satt upp

2012-10-14 @ 21:23:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0