nystart!

1. Lite om mig själv
2. Morgon rutiner
3. En rolig kväll
4. Det här stör mig
5. En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv
6. 10 saker jag gillar
7. Min bästa vän
8. Ett insamt minne
9. Vad jag hade på mig idag
10. Det här saknar jag, (kan vara djur, människa, vad som helst)
11. Det här är jag dålig på
12. Det här är jag bra på
13. Det här har jag i min väska
14. En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
15. Mina drömmar
16. Det här är jag beroende utav
17. Mitt favoritminne
18. Det sjukaste jag har gjort
19. Vilken sport jag tränar/tränat & åsikt
20. Någon jag vill byta liv med en dag, & varför
21. Det här får mig att gråta
22. Någon jag ser upp till
23.Något som får mig att må bra
24. Mina produkter jag använder
25. Min favorit bild
26. Mitt/mina syskon
27. En hemlighet
28. Mina rädslor
29. Mitt bästa köp
30. Den här månaden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0