söndag

 
Söndag igen! haha
Mamma och Peter har precis åkt och jag tyckte det var sjukt mysigt att dom kom upp faktiskt! Nu har man fått ny energi!
Idag blir det bara att njuta av att va ledig och senare sen blir det lite plugg, ska göra lite svenska B uppgifter som jag missat. Svenska B är ganska intressant men nu har vi läst ganska mycket om de "gamla" tex bellman, akilles m.m. ja ni förstår det blir tråkigt i längden faktiskt men det är väl va svenska B kursen går ut på, bara att stå ut.
Nu är det inte långt kvar till jul ca 36 dagar ungefär skulle jag tro, och snart fyller jag 20 år! NAJS!
 
Bloggar lite senare och jag känner att jag har fått lite flyt här på bloggen nu skriver mycket oftare nu än vad jag gjorde tidigare!
Men ha det bra så länge så hörs vi!
Puss å Kram
Thailand 2011, saknar värmen och landet som fan!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0