Stockholm

Nu är jag hemma har varit här sen i onsdags och Gud vad jag älskar Stockholm!
Blev en utgång i fredags och det vart en lyckad kväll! Det va jag, Dominique, Madeleine, Michaela, Robin och Albin vi hamnade på amnesia efter förkrök hos dompan-"Dominique". Jag kom hem vid halv fyra ungefär. Sedan på lördagen va det kanon väder så jag och pappa åkte till stan och utforska lite ställen och sedan käkade vi på ciao ciao vid Östermalm. Och idag mötte jag mamma, brorsan och min morbror och vi käkade också på ciao ciao haha! Nu ligger jag bara i soffan här i Sundbyberg och kollar på Beck. Imorgon ska jag träffa dompan å hänga lite! Skönt att vara tillbaka i storstaden igen.
Sov så gott angels!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0