händer....

Åh det är så mycket som händer just nu, bara posetivt än sålänge! Sitter och lyssnar på gudinnan beyonce och bara är allmänt glad! På onsdag kommer älskade johanna hem från costa rica efter 6 veckor.. jävlar vad jag längtar tills hon kommer hit, då ska vi röja loss! Sen går det ganska bra i skolan, fick "utmärkt" på mitt första prov, visseligen var det ett prov man fick ha med anteckningar, men det visar ju faktiskt att jag har varit med och lyssnat på lektionerna. Men läxfronten går inte så bra får inte några läxor gjorda haha, men jag har ju aldrig gjort en ända läxa i hela mitt liv så ja, ni förstår nog säkert  :)

Imorgon så är det tisdag och veckorna bara svischar förbi men det är ganksa skönt tycker jag.. ser fram emot vintern "snön" det är himla mysigt det!

Snart ska jag väl gå och lägga mig men innan det så blir det lite musik och cigg!

Saknar alla där hemma!

Puss till mormor&morfar som jag vet läser denna blogg, mamma, pappa, simon, peter, joakim, johanna, marre och madde..

PS.

Mormor och morfar när ni läser det här kan ni väl kommentera mitt inlägg det gör ni där nere..

Klicka bara på texten kommentera så kan ni lämna ett litet sött medelande där :)

Kram

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Freddie Molinsky

Hej tjejen. Tack för det fina kortet. Skärp dig med läxläsningen så kommer allt att bli ännu bättre. Hur röjer man loss i Bollnäs.
Kram Mormor och Morfar

Svar: Haha ja du man röjer inte loss lika mycket som i stockholm iallafall! haha
esm.blogg.se

2012-09-26 @ 23:18:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0